donderdag 11 juni 2015

Creëren koekeperen


Jeeeeej. Af!
Eindelijk heb ik na 7 jaar weer eens een schilderij gemaakt waar ik zelf blij mee ben.
Niets zo fijn als geïnspireerd met verf klooien en vanuit je hart iets creëren.
Opeens is er weer verf in mijn leven.
Schilderijen worden verkocht, en ik geef zowaar schilderles.

Creëren geeft mij  een gevoel van leven, blijdschap, motivatie, flow...
En creativiteit is niet alleen schilderen of acteren, musiceren maar kan ook zijn: een verhaal vertellen, iets organiseren, mensen verbinden, een probleem oplossen….. het gaat om creëren, het plezier van creëren. Belangrijk om aandacht te geven. Wie weet waar het toe leidt in je leven.....
Als je maar weet wat jouw manier van creëren is. Waar jij blij van wordt.
Een boek dat hierbij helpt is:

Een twaalfweekse cursus om (weer) in contact te komen met je creativiteit. De oefeningen variëren van: elke ochtend een aantal bladzijden vol krabbelen met ochtendgedachten tot afspraakjes maken om wat creatiefs te ondernemen. Leuk!!

Dé meditatie om bij je creativiteit te komen heb ik al eens eerder beschreven: de Sat Kriya.
Deze meditatie is zo zo fijn en goed en belangrijk! Regelmatig doen. Doet veel!
Staat onder blogje "Flow"

Nou, nog één keertje kijken dan:




Mooi he :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten