zondag 26 april 2015

Overspel

Zo. Eindelijk uit!

Dat boek van Paulo Coelho.
Ik ben niet een hele grote fan van Paulo maar lees toch al zijn boeken uiteindelijk wel.
In elk boek is wel iets te vinden waar je over na kunt denken.
Wat ik in dit boek las is dat overspel zo weinig met je relatie te maken heeft maar slechts met de verveling en eenzaamheid in jezelf.
Het is zo gemakkelijk naar de ander te kijken maar uiteindelijk moet je altijd terug naar jezelf en bij jezelf te rade te gaan. Buh.

Ik zag ook een interview met Vera Helleman die zo’n mooi beeld schept over verliefdheid tijdens je relatie:
Van een vluchtige verliefdheid raken we in paniek want we hebben allerlei associaties dat je partnerrelatie niet goed is enz enz.
Maar het betekent iets heel anders: iemand maakt je weer bewust van je schoonheid waar je dat bijna was vergeten.
Wat een leuke zienswijze!
Als je 10 minuutjes tijd over hebt: Onderstaand filmpje vind ik zo inspirerend. Haar kijk op relaties...ik word er blij van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten